Технічна піддтримка

Правила спілкування на сервісі



База знань
Правила спілкування на сервісі

Спілкування на форумі повинне бути ввічливим та поважним. Почніть з привітання, ведіть діалог конструктивно, задавайте питання чемно. Якщо очевидно, що роботодавець не знає правил — підскажіть йому, як користуватися Сервісом, дайте посилання на статтю в Базі Знань або на правила Сервісу.

В обговоренні не місце:

  1. повідомленням, що ображають почуття віруючих, провокують расові, міжетнічні та інші конфлікти;
  2. звинуваченням замовників у шахрайстві та закликам відправлення у бан — якщо ви стали жертвою шахрайства, зверніться у підтримку, надавши докази (приймаються тільки листування на Сервісі)
  3. висловлюванням, які містять глузування, прямі та непрямі звинувачення інших учасників — не можна переходити на особистості, використовувати нецензурні вислови

Якщо ваше повідомлення видалено, це означає, що воно порушує одне з правил спілкування, із вказаних вище. При видалені усіх повідомлень форум очищається повністю. Якщо вам не зрозумілі причини видалення, напишіть в підтримку зі свого аккаунту

Якщо ви зіткнулися із шахрайством, посередницством або перед вами спам, натисніть кнопку «Порушення», «Занижений бюджет» поруч з проектом або зверніться у підтримку.

При порушені правил форуму, профіль може бути заблокований тимчасово або постійно.

Пам’ятайте — при конструктивному діалозі ви показуєте себе з професійного боку та формуєте позитивне враження у роботодавців