Технічна піддтримка

Для користувачів Avast



База знань
Для користувачів Avast

Якщо у вас виникають складнощі у роботі на сервісі при використанні антивіруса Avast — необхідно змінити деякі налаштування антивірусу. Запропонований засіб усунення проблеми був рекомендований компанією Avast Software.

1. Відкрийте Avast > Налаштування > Активний захист > Налаштування веб-екрану та відключіть “Сканування сценаріїв”.

2. Відключіть модуль самозахисту Avast: відкрийте Avast > Налаштування > Усунення несправностей > зніміть галочку з опції «Включити модуль самозахисту Avast» > OK

3. Перезавантажте комп’ютер та увійдіть у безпечний режим. Докладна інструкція як це зробити знаходиться тут:

http://windows.microsoft.com/ru-ru/windows/start-computer-safe-mode#start-computer-safe-mode=windows-7

4. Знайдіть папку  ‘C:\ProgramData\AVAST Software\Avast\’ та відкрийте файл ‘WebShield.ini’. За замовчуванням папка ProgramData прихована, докладна інструкція за відображенням прихованих папок:
http://windows.microsoft.com/ru-RU/windows/Show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7

5. Відкривши файл, додайте ці два рядка у самому кінці:

[General]
UseStreamFilter=0

6. Перезавантажте комп’ютер, включіть знову модуль самозахисту Avast.